Acquire

UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw (nieuwe) Opel.

Ook in deze onzekere tijd worden onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan zowel personenauto’s als bedrijfsauto’s gewoon uitgevoerd door de Opel Service. Tevens worden klanten ondersteund in geval van storing of pech, dit conform de geldende gezondheidsrichtlijnen. Het onderhoud en reparatie aan voertuigen zijn activiteiten die momenteel door de overheid zijn goedgekeurd.

Onze eerste prioriteit blijft het beschermen van uw gezondheid en die van onze medewerkers bij het opstellen van hygiënemaatregelen in onze werkplaatsen:

    • Contactloos begroeten en het afschermen van zones
    • Het waarborgen van een veilige afstand tussen alle aanwezigen, zowel in een wachtrij als bij individuele ontvangst, afspraak of het in ontvangstnemen van de auto in de werkplaats
    • Onze werkplaatsmedewerkers dragen beschermende kleding en handschoenen

Indien u bij aankomst in onze werkplaats klachten heeft zoals hoesten en koorts, verzoeken wij u vriendelijk uw afspraak uit te stellen tot een medische check heeft plaatsgevonden.

Wij doen er alles aan om uw gezondheid, uw veiligheid en uw mobiliteit te waarborgen.

Daarom geven we u in dit artikel antwoord op de vragen die u aan ons gesteld heeft.



Zijn Opel vestigingen open of niet?

Slechts onze werkplaats is open. De showroom is vooralsnog gesloten. Gezien de snelle ontwikkelingen adviseren we uw bezoek aan onze werkplaats telefonisch even aan te kondigen, zodat u er zeker van kunt zijn dat onze medewerkers direct voor u klaar staan.


Is het wel veilig om langs te komen?

 

Ondanks het feit dat onze werkplaats nog open is, begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat wij alle mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. Wij hebben extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.

 


Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar indien u niet naar de showroom kunt komen. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze verkoopadviseurs tevens online en per telefoon bereikbaar. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto.

En met de online bestelmodule kunt u direct digitaal uw gewenste auto samenstellen en bijvoorbeeld uw private leasecontract volledig online aanvragen.


Ik wil een proefrit maken, kan dat nog?

 

Het is nog steeds mogelijk om een proefrit te maken! Neem contact op om een afspraak te plannen en details af te stemmen. Wij willen benadrukken dat we op alle gebieden de RIVM-richtlijnen hanteren en dus ook als het gaat om een proefrit. Wij zorgen ervoor dat uw favoriete Opel goed is schoon gemaakt en de verkoop-adviseur op gepaste afstand zaken ter plaatse afstemt, zodat u met een gerust hart kunt genieten van een rit in ‘uw’ nieuwe Opel. Als u toch nog twijfelt kunt u een proefrit aan huis aanvragen.

 


Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?

Aangezien de levering van uw nieuwe Opel afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact met ons op te nemen; wij kunnen u hier meer informatie over verstrekken. Op een later tijdstip kunnen we u op de hoogte brengen omtrent de details van uw bestelling. 


Mijn auto heeft reparatie / een servicebeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?

Wij zijn vooralsnog gewoon geopend. Om er zeker van te zijn dat u niet voor een gesloten deur staat, verzoeken we u om vooraf contact op te nemen. Samen zullen we door de mogelijkheden lopen voor reparatie/service afgestemd op uw persoonlijke situatie. 


Ik wil een nieuwe auto kopen, hoe doe ik dit?

 

Onze showrooms zijn op dit moment gesloten. Uiteraard helpen we u graag bij het uitzoeken/samenstellen van uw nieuwe Opel. Neem contact op om te kijken wat de mogelijkheden zijn om uw nieuwe Opel aan te schaffen.
Het is ook mogelijk om uw nieuwe Opel direct online te bestellen! Klik hier om uw nieuwe Opel samen te stellen.

 


Is levering aan huis mogelijk?

Heeft u een nieuwe auto besteld en wordt die binnenkort afgeleverd? Neemt contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele levering aan huis.